vendredi 9 janvier 2009

Du neuf avec du vieu

Bon OK j'avoue ... Je m'y suis pas trop tenue à ce blog recemment ...
Mais la mode des blog ca passe et puis ... l'inspiration n'etait plus la. Le mal du pays en gros.
MAIS la nouvelle année, les résolutions à prendre ( ou pas ), l'ingurgitage inquiétant de micro que j'ai aujourd'hui font que je me relance.
Alors depuis, des soirées, du boulo, de la glace, Noel, jour de l'an la France.
Quelques photos et un topo vite fait bien fait.
1°) First a little party with a lot of slovenians people, I learned "mischka pichka" sranye, ye bi se ... Only nice words :D
2°) After, my twins in A'dam, Ozum. Just to say that I like so much our little moment around a coffee/thee, and when we go out ! ( we have to do it more often !! )
3°) Crazy slovenians again ... but cooking boys so, YES my french friends, I have never cooked for them, that's a huge exception when you know me :p
4°) The usual way of traveling in Dam : bikes, by night also, of course.
5°) / 6°) Night(s)club

1 commentaire:

Anonyme a dit…

good to see you're glad to be back in A'dam !!
enjoy, enjoy, enjoy.
time will pass waaay faster than you can imagine !
so make the most of it.
luv'ya <3